Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
Στον αέρα η νέα εθνική Πατρών - Πύργου
Σελίδα 1 από 1
Στον αέρα η νέα εθνική Πατρών - Πύργου
Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ
Ενα «μπουγιουρντί» από τις Βρυξέλλες τινάζει ουσιαστικά στον αέρα τη σύμβαση για την κατασκευή της εθνικής οδού Αθηνών - Πατρών - Πύργου - Τσακώνας, ενώ προς ακύρωση οδεύει, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ο γνωστός σχεδιασμός για τους αυτοκινητόδρομους της Αττικής.
Η Κομισιόν με έγγραφό της κάνει δεκτές τις ενστάσεις των κατοίκων της Ηλείας και ζητεί να ακυρωθεί η προβλεπόμενη διέλευση του νέου αυτοκινητόδρομου από τον υδροβιότοπο του Καϊάφα. Στο συγκεκριμένο έργο, η σύμβαση προβλέπει ότι σε μήκος περίπου 500 μέτρων ο αυτοκινητόδρομος θα στενεύει και θα διέρχεται με σήραγγα κάτω από το στενό στόμιο που συνδέει τη λίμνη με τη θάλασσα, λύση που θεωρείται ιδιαίτερα επιβαρυντική για το ευαίσθητο οικοσύστημα που έχει ενταχθεί το δίκτυο προστατευόμενων περιοχών NATURA.
Μετά τη νέα εξέλιξη, δύο είναι τα πιθανά σενάρια:
* Να επιλεγεί η μεσογειακή διέλευση του δρόμου, οπότε θα χρειαστεί νέα μελέτη και το κόστος κατασκευής θα υπερδιπλασιαστεί.
* Να περικοπεί τμήμα περίπου 20 χλμ. και ο αυτοκινητόδρομος να τερματίζει μετά τον Πύργο.
Τα προβλήματα φαίνεται ότι ήταν γνωστά στον κ. Σουφλιά και δεν είναι τυχαίο ότι από τον Αύγουστο του 2008 είχαν ξεκινήσει σταδιακά ανασκαφικές εργασίες σε όλα τα σημεία του νέου αυτοκινητόδρομου που είχαν υποδείξει οι αρχαιολόγοι, εκτός από το τμήμα Μιντιλόγλι-Αμαλιάδα. Στο τμήμα αυτό έχουν περιληφθεί οκτώ θέσεις αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, συγκεκριμένα στα Τσουκαλαίικα Αχαΐας, κοντά στη βιομηχανική ζώνη (ΒΙΠΕ), στο Επιτάλιο, τον Καϊάφα, τον Κακόβατο, το Βουνάκι, τον Περιστεριά και τη Μάλθη, όπου κατά... τύχη οι ανασκαφές δεν έχουν ξεκινήσει «λόγω μη παράδοσης των χώρων» από το αρμόδιο υπουργείο. Σε υπόλοιπες 21 θέσεις, από Αρχαία Κόρινθο έως την παράκαμψη της Πάτρας, γίνονται εδώ και μήνες εργασίες που ήδη έχουν φέρει στο φως σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα.
Οποια λύση και να επιλεγεί από τη νέα ηγεσία των υπουργείων Υποδομών και Περιβάλλοντος, θα χρειαστεί να έρθει και πάλι η σύμβαση στη Βουλή, πιθανότατα μαζί με τις τροποποιήσεις για τις τιμές των διοδίων.
Ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα είναι μία από τις εκκρεμότητες που παρέλαβε η νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, για τις οποίες έχει προγραμματιστεί σήμερα σύσκεψη με τη συμμετοχή της κ. Μπιρμπίλη. Ανοικτό είναι το θέμα του εν εξελίξει διαγωνισμού για τους νέους αυτοκινητόδρομους της Αττικής. Ολες οι πληροφορίες συγκλίνουν στο «πάγωμα» των προγραμματισμών και τον επανασχεδιασμό των έργων, που έχουν προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις και επιπλέον έρχονται σε αντίθεση με το ισχύον Ρυθμιστικό. Στα έργα που προωθήθηκαν εκ των ενόντων το τελευταίο εξάμηνο, χωρίς πλήρεις μελέτες και κυρίως διασφαλισμένους πόρους. Τα λεγόμενα «stage του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ», που έχουν προσκρούσει σε διάφορα εμπόδια, περιλαμβάνονται επίσης:
* Οι επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, για τις οποίες το ΣτΕ ζήτησε να γίνει αναθεώρηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ) για τη θέση του μελλοντικού τερματικού σταθμού.
* Ο αυτοκινητόδρομος Ακτιο-Αμβρακία, όπου η έκπτωση η οποία δόθηκε από την πλευρά του αναδόχου είναι θηριώδης, της τάξης του 51%! *
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=96411
Ενα «μπουγιουρντί» από τις Βρυξέλλες τινάζει ουσιαστικά στον αέρα τη σύμβαση για την κατασκευή της εθνικής οδού Αθηνών - Πατρών - Πύργου - Τσακώνας, ενώ προς ακύρωση οδεύει, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ο γνωστός σχεδιασμός για τους αυτοκινητόδρομους της Αττικής.
Η Κομισιόν με έγγραφό της κάνει δεκτές τις ενστάσεις των κατοίκων της Ηλείας και ζητεί να ακυρωθεί η προβλεπόμενη διέλευση του νέου αυτοκινητόδρομου από τον υδροβιότοπο του Καϊάφα. Στο συγκεκριμένο έργο, η σύμβαση προβλέπει ότι σε μήκος περίπου 500 μέτρων ο αυτοκινητόδρομος θα στενεύει και θα διέρχεται με σήραγγα κάτω από το στενό στόμιο που συνδέει τη λίμνη με τη θάλασσα, λύση που θεωρείται ιδιαίτερα επιβαρυντική για το ευαίσθητο οικοσύστημα που έχει ενταχθεί το δίκτυο προστατευόμενων περιοχών NATURA.
Μετά τη νέα εξέλιξη, δύο είναι τα πιθανά σενάρια:
* Να επιλεγεί η μεσογειακή διέλευση του δρόμου, οπότε θα χρειαστεί νέα μελέτη και το κόστος κατασκευής θα υπερδιπλασιαστεί.
* Να περικοπεί τμήμα περίπου 20 χλμ. και ο αυτοκινητόδρομος να τερματίζει μετά τον Πύργο.
Τα προβλήματα φαίνεται ότι ήταν γνωστά στον κ. Σουφλιά και δεν είναι τυχαίο ότι από τον Αύγουστο του 2008 είχαν ξεκινήσει σταδιακά ανασκαφικές εργασίες σε όλα τα σημεία του νέου αυτοκινητόδρομου που είχαν υποδείξει οι αρχαιολόγοι, εκτός από το τμήμα Μιντιλόγλι-Αμαλιάδα. Στο τμήμα αυτό έχουν περιληφθεί οκτώ θέσεις αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, συγκεκριμένα στα Τσουκαλαίικα Αχαΐας, κοντά στη βιομηχανική ζώνη (ΒΙΠΕ), στο Επιτάλιο, τον Καϊάφα, τον Κακόβατο, το Βουνάκι, τον Περιστεριά και τη Μάλθη, όπου κατά... τύχη οι ανασκαφές δεν έχουν ξεκινήσει «λόγω μη παράδοσης των χώρων» από το αρμόδιο υπουργείο. Σε υπόλοιπες 21 θέσεις, από Αρχαία Κόρινθο έως την παράκαμψη της Πάτρας, γίνονται εδώ και μήνες εργασίες που ήδη έχουν φέρει στο φως σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα.
Οποια λύση και να επιλεγεί από τη νέα ηγεσία των υπουργείων Υποδομών και Περιβάλλοντος, θα χρειαστεί να έρθει και πάλι η σύμβαση στη Βουλή, πιθανότατα μαζί με τις τροποποιήσεις για τις τιμές των διοδίων.
Ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα είναι μία από τις εκκρεμότητες που παρέλαβε η νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, για τις οποίες έχει προγραμματιστεί σήμερα σύσκεψη με τη συμμετοχή της κ. Μπιρμπίλη. Ανοικτό είναι το θέμα του εν εξελίξει διαγωνισμού για τους νέους αυτοκινητόδρομους της Αττικής. Ολες οι πληροφορίες συγκλίνουν στο «πάγωμα» των προγραμματισμών και τον επανασχεδιασμό των έργων, που έχουν προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις και επιπλέον έρχονται σε αντίθεση με το ισχύον Ρυθμιστικό. Στα έργα που προωθήθηκαν εκ των ενόντων το τελευταίο εξάμηνο, χωρίς πλήρεις μελέτες και κυρίως διασφαλισμένους πόρους. Τα λεγόμενα «stage του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ», που έχουν προσκρούσει σε διάφορα εμπόδια, περιλαμβάνονται επίσης:
* Οι επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, για τις οποίες το ΣτΕ ζήτησε να γίνει αναθεώρηση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ) για τη θέση του μελλοντικού τερματικού σταθμού.
* Ο αυτοκινητόδρομος Ακτιο-Αμβρακία, όπου η έκπτωση η οποία δόθηκε από την πλευρά του αναδόχου είναι θηριώδης, της τάξης του 51%! *
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=96411
Παρόμοια θέματα
» Αυτοκίνητο με πεπιεσμένο αέρα
» Φθηνό ρεύμα από τον θαλασσινό αέρα
» Δεν πούλησαν την Εθνική στην Κίνα
» Όλες οι υπηρεσίες του Δημοσίου από την Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης
» Παράθυρο στον βυθό
» Φθηνό ρεύμα από τον θαλασσινό αέρα
» Δεν πούλησαν την Εθνική στην Κίνα
» Όλες οι υπηρεσίες του Δημοσίου από την Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης
» Παράθυρο στον βυθό
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τρι Απρ 23, 2013 1:11 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριος ρυθμιστής scubapro mk2 plus με r295 330€
Τρι Απρ 23, 2013 12:49 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριο bcd scubapro t-sport plus XL size 230€
Τρι Απρ 23, 2013 12:43 pm από Sthlias
» Pedila twin jet max XL 90€
Δευ Απρ 22, 2013 5:30 am από Sthlias
» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΕΔΙΛΑ TWIN JET MAX (XL) 90€
Τετ Απρ 17, 2013 9:29 am από Sthlias
» My first post
Τρι Αυγ 02, 2011 3:23 pm από lkarapa
» opinion
Δευ Αυγ 01, 2011 3:22 pm από Επισκέπτης
» программы навигации
Δευ Αυγ 01, 2011 2:35 pm από Επισκέπτης
» Στεγανή στολή CAMARO
Πεμ Φεβ 24, 2011 5:17 pm από taucher