Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
P50 princess
Σελίδα 1 από 1
P50 princess
H ιστορία του Βρετανικού ναυπηγείου της Princess ξεκινάει το 1965 στο Plymouth όταν η εταιρία Marine Projects Ltd κατασκεύασε το πρωτότυπο μοντέλο με το όνομα Project 31
Η άμεση αποδοχή του νέου σκάφους και η εμπορική του ζήτηση στάθηκαν η αφορμή για μία από τις πιο επιτυχημένες πορείες στο χώρο της ναυπήγησης σκαφών αναψυχής. Ακολούθησε το 1971, το Princess 25, ένα σκάφος σταθμός που υπάρχει ακόμη και σήμερα σε πολλές μαρίνες και το 1973 το Princess 37 Υ Hull το πρώτο μοντέλο flybridge του ναυπηγείου από τον John Bennett. Από τότε, η Princess συνηθίζει να παρουσιάζει παραπάνω από ένα νέο μοντέλο κάθε χρονιά και έχει καθιερωθεί σαν ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές yachts παγκοσμίως.
Όλα τα μοντέλα του ναυπηγείου διαθέτουν υψηλό επίπεδο αισθητικής και τεχνολογίας αφού η συνεχής σχεδιαστική και τεχνολογική έρευνα οδήγησε στην εξέλιξη βασικών τεχνικών χαρακτηριστικών που αφορούν στη γάστρα, το σύστημα πρόωσης κ.λπ. Πράγματι, από τις μικρές λεπτομέρειες φαίνεται η φροντίδα με την οποία το ναυπηγείο αντιμετωπίζει ορισμένες σχεδιαστικές επιλογές όπως αυτές που έχουν να κάνουν με το σχήμα της υπερκατασκευής και τις γυάλινες επιφάνειες που την περιβάλλουν. Εξαίρεση δεν θα μπορούσε να αποτελεί το 50ντάρι fly μοντέλο του ναυπηγείου, ένα σκάφος που σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο.
Στο εξωτερικό, η σχεδιο-κατασκευαστική φιλοσοφία που χαρακτηρίζει το σκάφος αναδεικνύεται σε όλη της την μεγαλοπρέπεια με τη δημιουργία μεγάλων χώρων ηλιοθεραπείας στην πρύμνη και την πλώρη. Βλέποντας κανείς το Ρ 50 για πρώτη φορά δεν μπορεί παρά να μείνει εντυπωσιασμένος από τις δυναμικές σχεδιαστικές γραμμές του που προϊδεάζουν με τον καλύτερο τρόπο για τις επιδόσεις του σκάφους. H καινοτόμος γάστρα του είναι εντυπωσιακή ακόμη κι όταν το σκάφος είναι σταματημένο ενώ η υπερκατασκευή και τα μεγάλα ανοξείδωτα ρέλια δημιουργούν ένα κομψό οπτικό αποτέλεσμα. Ξεκινάμε την περιγραφή από το fly του σκάφους που διαθέτει εκτός των άλλων και καταπληκτική πανοραμική θέα στη θάλασσα. Στο μπροστινό αριστερό μέρος του fly βρίσκεται το εξωτερικό πιλοτήριο που διαθέτει διπλό εργονομικό κάθισμα, για τον κυβερνήτη και τον συγκυβερνήτη και μια άριστα εξοπλισμένη κονσόλα που περιλαμβάνει τα χειριστήρια, τους ενδείκτες λειτουργίας και τα απαραίτητα όργανα ναυσιπλοΐας. Αντικριστά, στα δεξιά βρίσκεται η ντινέτα σχήματος U με το απαραίτητο τραπέζι και ακριβώς απέναντι, πίσω από το πιλοτήριο, το wet bar του σκάφους με barbeque, ανοξείδωτο νεροχύτη και παροχή ζεστού/κρύου νερού. H πρόσβαση από το fly στο πρυμιό κατάστρωμα του main deck γίνεται από μια σκάλα αριστερά της οποίας τα σκαλάκια είναι από teak, όπως και του υπόλοιπου καταστρώματος. Από εδώ δύο μικρά σκαλοπάτια οδηγούν στη μεγάλη πλατφόρμα μπάνιου που υπόσχεται απολαυστικές στιγμές χαλάρωσης μόλις λίγα εκατοστά από την επιφάνεια της θάλασσας. Οι εξωτερικοί χώροι του σκάφους συμπληρώνονται από τον πλωριό χώρο ηλιοθεραπείας και τους πλευρικούς διαδρόμους με τα προστατευτικά ανοξείδωτα ρέλια. H πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται από μία δίφυλλη πόρτα στο πρυμιό κατάστρωμα η οποία οδηγεί στο σαλόνι. H χρήση ξύλου στους μπουλμέδες σε συνδυασμό με τα ανοικτά χρώματα των υφασμάτων και του δαπέδου δημιουργούν ένα πολύ ζεστό και ευχάριστο περιβάλλον.
http://www.myworld.gr/site/content.php?sel=106&artid=313121
Η άμεση αποδοχή του νέου σκάφους και η εμπορική του ζήτηση στάθηκαν η αφορμή για μία από τις πιο επιτυχημένες πορείες στο χώρο της ναυπήγησης σκαφών αναψυχής. Ακολούθησε το 1971, το Princess 25, ένα σκάφος σταθμός που υπάρχει ακόμη και σήμερα σε πολλές μαρίνες και το 1973 το Princess 37 Υ Hull το πρώτο μοντέλο flybridge του ναυπηγείου από τον John Bennett. Από τότε, η Princess συνηθίζει να παρουσιάζει παραπάνω από ένα νέο μοντέλο κάθε χρονιά και έχει καθιερωθεί σαν ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές yachts παγκοσμίως.
Όλα τα μοντέλα του ναυπηγείου διαθέτουν υψηλό επίπεδο αισθητικής και τεχνολογίας αφού η συνεχής σχεδιαστική και τεχνολογική έρευνα οδήγησε στην εξέλιξη βασικών τεχνικών χαρακτηριστικών που αφορούν στη γάστρα, το σύστημα πρόωσης κ.λπ. Πράγματι, από τις μικρές λεπτομέρειες φαίνεται η φροντίδα με την οποία το ναυπηγείο αντιμετωπίζει ορισμένες σχεδιαστικές επιλογές όπως αυτές που έχουν να κάνουν με το σχήμα της υπερκατασκευής και τις γυάλινες επιφάνειες που την περιβάλλουν. Εξαίρεση δεν θα μπορούσε να αποτελεί το 50ντάρι fly μοντέλο του ναυπηγείου, ένα σκάφος που σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο.
Στο εξωτερικό, η σχεδιο-κατασκευαστική φιλοσοφία που χαρακτηρίζει το σκάφος αναδεικνύεται σε όλη της την μεγαλοπρέπεια με τη δημιουργία μεγάλων χώρων ηλιοθεραπείας στην πρύμνη και την πλώρη. Βλέποντας κανείς το Ρ 50 για πρώτη φορά δεν μπορεί παρά να μείνει εντυπωσιασμένος από τις δυναμικές σχεδιαστικές γραμμές του που προϊδεάζουν με τον καλύτερο τρόπο για τις επιδόσεις του σκάφους. H καινοτόμος γάστρα του είναι εντυπωσιακή ακόμη κι όταν το σκάφος είναι σταματημένο ενώ η υπερκατασκευή και τα μεγάλα ανοξείδωτα ρέλια δημιουργούν ένα κομψό οπτικό αποτέλεσμα. Ξεκινάμε την περιγραφή από το fly του σκάφους που διαθέτει εκτός των άλλων και καταπληκτική πανοραμική θέα στη θάλασσα. Στο μπροστινό αριστερό μέρος του fly βρίσκεται το εξωτερικό πιλοτήριο που διαθέτει διπλό εργονομικό κάθισμα, για τον κυβερνήτη και τον συγκυβερνήτη και μια άριστα εξοπλισμένη κονσόλα που περιλαμβάνει τα χειριστήρια, τους ενδείκτες λειτουργίας και τα απαραίτητα όργανα ναυσιπλοΐας. Αντικριστά, στα δεξιά βρίσκεται η ντινέτα σχήματος U με το απαραίτητο τραπέζι και ακριβώς απέναντι, πίσω από το πιλοτήριο, το wet bar του σκάφους με barbeque, ανοξείδωτο νεροχύτη και παροχή ζεστού/κρύου νερού. H πρόσβαση από το fly στο πρυμιό κατάστρωμα του main deck γίνεται από μια σκάλα αριστερά της οποίας τα σκαλάκια είναι από teak, όπως και του υπόλοιπου καταστρώματος. Από εδώ δύο μικρά σκαλοπάτια οδηγούν στη μεγάλη πλατφόρμα μπάνιου που υπόσχεται απολαυστικές στιγμές χαλάρωσης μόλις λίγα εκατοστά από την επιφάνεια της θάλασσας. Οι εξωτερικοί χώροι του σκάφους συμπληρώνονται από τον πλωριό χώρο ηλιοθεραπείας και τους πλευρικούς διαδρόμους με τα προστατευτικά ανοξείδωτα ρέλια. H πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται από μία δίφυλλη πόρτα στο πρυμιό κατάστρωμα η οποία οδηγεί στο σαλόνι. H χρήση ξύλου στους μπουλμέδες σε συνδυασμό με τα ανοικτά χρώματα των υφασμάτων και του δαπέδου δημιουργούν ένα πολύ ζεστό και ευχάριστο περιβάλλον.
http://www.myworld.gr/site/content.php?sel=106&artid=313121
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τρι Απρ 23, 2013 1:11 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριος ρυθμιστής scubapro mk2 plus με r295 330€
Τρι Απρ 23, 2013 12:49 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριο bcd scubapro t-sport plus XL size 230€
Τρι Απρ 23, 2013 12:43 pm από Sthlias
» Pedila twin jet max XL 90€
Δευ Απρ 22, 2013 5:30 am από Sthlias
» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΕΔΙΛΑ TWIN JET MAX (XL) 90€
Τετ Απρ 17, 2013 9:29 am από Sthlias
» My first post
Τρι Αυγ 02, 2011 3:23 pm από lkarapa
» opinion
Δευ Αυγ 01, 2011 3:22 pm από Επισκέπτης
» программы навигации
Δευ Αυγ 01, 2011 2:35 pm από Επισκέπτης
» Στεγανή στολή CAMARO
Πεμ Φεβ 24, 2011 5:17 pm από taucher