Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
Εντός του έτους στο σύστημα εντοπισμού πλοίων εξ αποστάσεως
Σελίδα 1 από 1
Εντός του έτους στο σύστημα εντοπισμού πλοίων εξ αποστάσεως
Στο διάστημα μεταξύ της 31ης Δεκεμβρίου 2008 και της 30ής Ιουνίου 2009 αναμένεται να ολοκληρωθεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Δεδομένων του συστήματος ταυτοποίησης και τον εντοπισμού των πλοίων εξ αποστάσεως (LRIT).
Τα παραπάνω επισημαίνονται σε σχέδιο ψηφίσματος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.
Το συμβούλιο αναγνωρίζει τις αρχικές εργασίες που έχει ολοκληρώσει μέχρι στιγμής η Επιτροπή μέσω ΕΟΑΘ και κρατών-μελών, για τη δημιουργία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Δεδομένων για την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό σκαφών εξ αποστάσεως (Ευρωπαϊκό ΚΔ LRIT) και καλεί την Επιτροπή να εξακολουθήσει να αναλαμβάνει τις αρμόζουσες δράσεις, προκειμένου να εξασφαλισθεί όλη η αναγκαία υποδομή, και τα κράτη-μέλη να υποβάλουν πληροφορίες σχετικά με τα πλοία που φέρουν τη σημαία τους το συντομότερο δυνατό στο Ευρωπαϊκό ΚΔ LRIT, με στόχο την ταχεία δημιουργία του Ευρωπαϊκού ΚΔ LRIT σύμφωνα με το σχέδιο εφαρμογής και τις μεταβατικές ρυθμίσεις που συμφωνήθηκαν από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΔΝΟ).
Καθορισμός όρων χρήσης
Επίσης το Συμβούλιο ενθαρρύνει την πρόοδο για τον καθορισμό, σε συνεργασία με τα συμμετέχοντα κράτη-μέλη και τον ΕΟΑΘ, των όρων χρήσης του συστήματος LRIT, ιδίως των χρηματοδοτικών διαδικασιών.
Το συμβούλιο καλεί τα κράτη-μέλη να αναπτύξουν, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τις ανταλλαγές πληροφοριών και να προσδιορίσουν από κοινού τις ανταλλαγές πληροφοριών με τρίτα κράτη, με τη συνεργασία για τον καθορισμό του σχεδίου τους για τη διάδοση των δεδομένων.
Επισημαίνεται ότι ο ΔΝΟ ενέκρινε τον κανονισμό V/19-1 της Διεθνούς Σύμβασης του 1974 για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα (SOLAS), ο οποίος αφορά την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό σκαφών εξ αποστάσεως (LRIT), έχοντας υπόψη ότι προς συμμόρφωση με τον εν λόγω κανονισμό, όλες οι συμβαλλόμενες στον ΔΝΟ κυβερνήσεις πρέπει να δημιουργήσουν ή να προσχωρήσουν σε ένα κέντρο δεδομένων LRIT.
Κριτήρια
Τέλος το Συμβούλιο θέτει τα παρακάτω κριτήρια τα οποία θα πρέπει να εφαρμόζονται κατά την εξέταση αίτησης
συμμετοχής στο Ευρωπαϊκό ΚΔ LRIT ενός τρίτου κράτους ή ενός εδάφους που δεν καλύπτεται από τη Συνθήκη ΕΚ:
- να είναι μέρος της Σύμβασης SOLAS,
- να μην περιλαμβάνεται στον μαύρο κατάλογο του Μνημονίου Συνεννόησης του Παρισιού για τον έλεγχο των πλοίων από το κράτος του λιμένα,
- να μην εφαρμόζει ως κράτος του λιμένα και/ή παράκτιο κράτος μέτρα διάκρισης εναντίον πλοίων που φέρουν τη σημαία κράτους που συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό ΚΔ LRIT, ή είναι νηολογημένα στο κράτος αυτό, ή εναντίον των κοινοτικών συμφερόντων,
- να εφαρμόζει κανόνες ναυτιλιακής ασφάλειας και ασφάλειας στη θάλασσα παρόμοιους με εκείνους που εφαρμόζονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση,
- να είναι πρόθυμο να υποβάλει τις ναυτικές αρχές του σε έλεγχο από τον ΔΝΟ σύμφωνα με το ψήφισμα Α.974 (24) του ΔΝΟ,
- εάν η Επιτροπή το κρίνει απαραίτητο, ή κατόπιν αιτήματος κράτους-μέλους, να δεχθεί να ελεγχθεί η συμμόρφωση του εθνικού του συστήματος πληροφοριών LRIT με τις λειτουργικές απαιτήσεις που θέσπισε το Ευρωπαϊκό ΚΔ LRIT.
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/01/10/1614792.htm
Τα παραπάνω επισημαίνονται σε σχέδιο ψηφίσματος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.
Το συμβούλιο αναγνωρίζει τις αρχικές εργασίες που έχει ολοκληρώσει μέχρι στιγμής η Επιτροπή μέσω ΕΟΑΘ και κρατών-μελών, για τη δημιουργία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Δεδομένων για την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό σκαφών εξ αποστάσεως (Ευρωπαϊκό ΚΔ LRIT) και καλεί την Επιτροπή να εξακολουθήσει να αναλαμβάνει τις αρμόζουσες δράσεις, προκειμένου να εξασφαλισθεί όλη η αναγκαία υποδομή, και τα κράτη-μέλη να υποβάλουν πληροφορίες σχετικά με τα πλοία που φέρουν τη σημαία τους το συντομότερο δυνατό στο Ευρωπαϊκό ΚΔ LRIT, με στόχο την ταχεία δημιουργία του Ευρωπαϊκού ΚΔ LRIT σύμφωνα με το σχέδιο εφαρμογής και τις μεταβατικές ρυθμίσεις που συμφωνήθηκαν από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΔΝΟ).
Καθορισμός όρων χρήσης
Επίσης το Συμβούλιο ενθαρρύνει την πρόοδο για τον καθορισμό, σε συνεργασία με τα συμμετέχοντα κράτη-μέλη και τον ΕΟΑΘ, των όρων χρήσης του συστήματος LRIT, ιδίως των χρηματοδοτικών διαδικασιών.
Το συμβούλιο καλεί τα κράτη-μέλη να αναπτύξουν, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τις ανταλλαγές πληροφοριών και να προσδιορίσουν από κοινού τις ανταλλαγές πληροφοριών με τρίτα κράτη, με τη συνεργασία για τον καθορισμό του σχεδίου τους για τη διάδοση των δεδομένων.
Επισημαίνεται ότι ο ΔΝΟ ενέκρινε τον κανονισμό V/19-1 της Διεθνούς Σύμβασης του 1974 για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα (SOLAS), ο οποίος αφορά την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό σκαφών εξ αποστάσεως (LRIT), έχοντας υπόψη ότι προς συμμόρφωση με τον εν λόγω κανονισμό, όλες οι συμβαλλόμενες στον ΔΝΟ κυβερνήσεις πρέπει να δημιουργήσουν ή να προσχωρήσουν σε ένα κέντρο δεδομένων LRIT.
Κριτήρια
Τέλος το Συμβούλιο θέτει τα παρακάτω κριτήρια τα οποία θα πρέπει να εφαρμόζονται κατά την εξέταση αίτησης
συμμετοχής στο Ευρωπαϊκό ΚΔ LRIT ενός τρίτου κράτους ή ενός εδάφους που δεν καλύπτεται από τη Συνθήκη ΕΚ:
- να είναι μέρος της Σύμβασης SOLAS,
- να μην περιλαμβάνεται στον μαύρο κατάλογο του Μνημονίου Συνεννόησης του Παρισιού για τον έλεγχο των πλοίων από το κράτος του λιμένα,
- να μην εφαρμόζει ως κράτος του λιμένα και/ή παράκτιο κράτος μέτρα διάκρισης εναντίον πλοίων που φέρουν τη σημαία κράτους που συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό ΚΔ LRIT, ή είναι νηολογημένα στο κράτος αυτό, ή εναντίον των κοινοτικών συμφερόντων,
- να εφαρμόζει κανόνες ναυτιλιακής ασφάλειας και ασφάλειας στη θάλασσα παρόμοιους με εκείνους που εφαρμόζονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση,
- να είναι πρόθυμο να υποβάλει τις ναυτικές αρχές του σε έλεγχο από τον ΔΝΟ σύμφωνα με το ψήφισμα Α.974 (24) του ΔΝΟ,
- εάν η Επιτροπή το κρίνει απαραίτητο, ή κατόπιν αιτήματος κράτους-μέλους, να δεχθεί να ελεγχθεί η συμμόρφωση του εθνικού του συστήματος πληροφοριών LRIT με τις λειτουργικές απαιτήσεις που θέσπισε το Ευρωπαϊκό ΚΔ LRIT.
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/01/10/1614792.htm
Παρόμοια θέματα
» η κίνηση των πλοίων σε πραγματικό χρόνο.....
» Χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την πτήση εντός της ΕΕ
» Εγκρίθηκε το πρόγραμμα Τουρισμός για όλους, έτους 2010-2011
» Όλο το τραπεζικό σύστημα για αρχάριους (πολύ καλό)
» Σύστημα ανταλλαγής σπιτιών μέσω ελληνικής ιστοσελίδας
» Χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την πτήση εντός της ΕΕ
» Εγκρίθηκε το πρόγραμμα Τουρισμός για όλους, έτους 2010-2011
» Όλο το τραπεζικό σύστημα για αρχάριους (πολύ καλό)
» Σύστημα ανταλλαγής σπιτιών μέσω ελληνικής ιστοσελίδας
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τρι Απρ 23, 2013 1:11 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριος ρυθμιστής scubapro mk2 plus με r295 330€
Τρι Απρ 23, 2013 12:49 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριο bcd scubapro t-sport plus XL size 230€
Τρι Απρ 23, 2013 12:43 pm από Sthlias
» Pedila twin jet max XL 90€
Δευ Απρ 22, 2013 5:30 am από Sthlias
» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΕΔΙΛΑ TWIN JET MAX (XL) 90€
Τετ Απρ 17, 2013 9:29 am από Sthlias
» My first post
Τρι Αυγ 02, 2011 3:23 pm από lkarapa
» opinion
Δευ Αυγ 01, 2011 3:22 pm από Επισκέπτης
» программы навигации
Δευ Αυγ 01, 2011 2:35 pm από Επισκέπτης
» Στεγανή στολή CAMARO
Πεμ Φεβ 24, 2011 5:17 pm από taucher