Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Πρόσφατα Θέματα
» Καταδυσεις στην θασο
Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο EmptyΤρι Απρ 23, 2013 1:11 pm από Sthlias

» Πωλείται καινούριος ρυθμιστής scubapro mk2 plus με r295 330€
Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο EmptyΤρι Απρ 23, 2013 12:49 pm από Sthlias

» Πωλείται καινούριο bcd scubapro t-sport plus XL size 230€
Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο EmptyΤρι Απρ 23, 2013 12:43 pm από Sthlias

» Pedila twin jet max XL 90€
Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο EmptyΔευ Απρ 22, 2013 5:30 am από Sthlias

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΕΔΙΛΑ TWIN JET MAX (XL) 90€
Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο EmptyΤετ Απρ 17, 2013 9:29 am από Sthlias

» My first post
Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο EmptyΤρι Αυγ 02, 2011 3:23 pm από lkarapa

» opinion
Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο EmptyΔευ Αυγ 01, 2011 3:22 pm από Επισκέπτης

» программы навигации
Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο EmptyΔευ Αυγ 01, 2011 2:35 pm από Επισκέπτης

» Στεγανή στολή CAMARO
Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο EmptyΠεμ Φεβ 24, 2011 5:17 pm από taucher


Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο

Πήγαινε κάτω

Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο Empty Μας κλέβουν και τουρισμό οι εισβολείς από την Κύπρο

Δημοσίευση  lkarapa Τρι Φεβ 03, 2009 11:42 pm

Στην κατεχόμενη Βοκολίδα, σύμφωνα με τον τουρκοκυπριακό Τύπο, πρόκειται να κατασκευαστούν δεκαέξι πεντάστερα ξενοδοχεία, ένα εμπορικό κέντρο και μαρίνα μέχρι το 2010. Λέγεται, μάλιστα, ότι μετά από αυτές τις ενέργειες η κατεχόμενη Καρπασία δεν θα διαφέρει από το Λας Βέγκας.

Η Κύπρος έχει, ίσως, από μια σκοπιά, την «κακοτυχία» να βρίσκεται στον Βόρειο Παράλληλο πλάτους 35 μοιρών και στον Ανατολικό Μεσημβρινό μήκους 33 μοιρών, σε ένα πολυτάραχο «σταυροδρόμι» της Ανατολικής Μεσογείου. Ολόκληρη η κυπριακή ακτογραμμή είναι περίπου 417.11 ναυτικά μίλια (772.49 χιλιόμετρα). Αυτήν τη στιγμή η Κυπριακή Δημοκρατία ελέγχει μόνο τα 159.68 ναυτικά μίλια (295.72 χιλιόμετρα), δηλαδή μόνο το 38,5%, ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης τουρκικής παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της εισβολής και κατοχής εδαφών της Κυπριακής Δημοκρατίας από το 1974.

Πέρα από το γεγονός ότι οι ενέργειες των Τούρκων είναι παράνομες, αφού γίνονται σε ελληνοκυπριακό έδαφος, επηρεάζουν επίσης και τον τουρισμό στις ελεύθερες περιοχές.

Για τις ενέργειες των Τούρκων να δημιουργήσουν μαρίνες και κατά πόσον θα επηρεάσει το γεγονός αυτό τον δικό μας τουρισμό, όπως επίσης και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαρίνες στις ελεύθερες περιοχές, μίλησε στη «Σ» ο υπεύθυνος του ΚΟΤ, για θέματα μαρίνων, Γλαύκος Καριόλου.


Ο Ασίλ Ναδίρ
Μιλώντας για τις ενέργειες των Τούρκων στα κατεχόμενα, μας είπε ότι προχωρεί η κατασκευή της μαρίνας Barbaross του Ασίλ Ναδίρ και της Τουρκάλας φίλης του, με 500 και πλέον θέσεις σκαφών. Στην ίδια περιοχή ανεγείρονται τέσσερα ξενοδοχεία, ένα αρχέτυπο θέατρο, ένα καζίνο και μια ναυτική πόλη με πέραν των 100 ανεξάρτητων υπερ-πολυτελών κατοικιών, δίπλα από το αλιευτικό καταφύγιο της Γιαλούσας. Άλλη μαρίνα σχεδιάζεται στη θαλάσσια περιοχή του ακρωτηρίου Στάζουσας προς τον Άγιο Αμβρόσιο.


Στην Κερύνεια
Η μαρίνα «ΔΕΛΤΑ» στο νέο λιμάνι Κερύνειας λειτουργεί εδώ και πάνω από 10 χρόνια, ενώ υπηρεσίες ναυτικής αρωγής και ελλιμενισμού αναβαθμίζονται συνεχώς τόσο στην Κερύνεια όσο και στην Αμμόχωστο, με το «North Cyprus Radio» να δίδει πολύτιμες πληροφορίες στους ναυτιλλόμενους στις διεθνείς συχνότητες ακρόασης. Το γεγονός αυτό θα επηρεάσει τόσο τον τουρισμό όσο και την εμπορική ανάπτυξη στις ελεύθερες περιοχές, αφού στα κατεχόμενα θα προσφέρονται περισσότερες θέσεις για να αφήνουν τα σκάφη τους οι εν πλω τουρίστες. Ο κ. Καριόλου επισημαίνει ότι το δικό μας αρμόδιο Υπουργείο Εμπορίου πρέπει να προβεί σε άμεση κινητοποίηση, ώστε οι ενέργειες αυτές των Τούρκων να εμποδιστούν, αφού είναι παράνομο να «κτίζουν» πάνω σε ελληνοκυπριακή γη και παράλληλα να «κλέβουν» τον τουρισμό μας.


Οικονομικός πολλαπλασιαστής
Αυτό, όμως, δεν είναι και το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο ΚΟΤ, αφού οι μαρίνες στις ελεύθερες περιοχές αντιμετωπίζουν αρκετές δυσκολίες. Τα έσοδα εκτός περιοχής μαρίνας στη γύρω περιοχή επηρεάζονται θετικά από το φαινόμενο του «οικονομικού πολλαπλασιαστή», φθάνουν σε συνηθισμένες περιπτώσεις στον διπλασιασμό μέχρι και τριπλασιασμό των εσόδων, δηλαδή για κάθε ένα ευρώ που παράγει η μαρίνα από ένα σκάφος, η τοπική οικονομία βγάζει 2 μέχρι και 3 ευρώ. Ο πολλαπλασιαστής σε χώρες έντονης τουριστικής δραστηριότητας έχει μετρηθεί να φθάνει 10 μέχρι και 15 φορές. Στην Κύπρο το φαινόμενο αυτό είναι αρκετά έντονο, αλλά δεν υπάρχουν οικονομετρικές μελέτες αφού και να υπήρχαν, θα ήταν χαμηλής βαθμολογίας λόγω ανυπαρξίας αρκετού αριθμού μαρίνων και υπερκορεσμού των δύο. Σήμερα το ύψος των τελών ελλιμενισμού με βάση τη σχετική Περί Μαρίνων Νομοθεσία προτείνεται από τους Διαχειριστές μίας μαρίνας και εγκρίνεται από τη Βουλή των Αντιπροσώπων. Με τη νέα, όμως, νομοθεσία, η οποία αναμένεται να ενεργοποιηθεί όταν κάποτε γίνουν και οι μαρίνες που έπρεπε να είχαν γίνει, οι τιμές θα καθορίζονται εντελώς ελεύθερα, χωρίς να υφίστανται οποιονδήποτε έλεγχο από τους Διαχειριστές. Επίσης υπάρχει κακή ανειδίκευτη διοίκηση, στο «κέντρο αποφάσεων», κακή πρόβλεψη περιβαλλοντικών επιπτώσεων αλλά και σχετικών αντιδράσεων, κακός σχεδιασμός, ανύπαρκτη εργονομική ανάλυση και κανονισμοί, κακοί μηχανισμοί Κυβέρνησης και Τοπικών Αρχών, πολλή γραφειοκρατία, πολύ αυστηροί περιβαλλοντικοί κανονισμοί και λανθασμένη εφαρμογή τους χωρίς προσοχή στις παρεκκλίσεις.


Ατελέσφορη διαδρομή
«Προσωπικά πιστεύω», είπε ο κ. Καριόλου, «ότι για να υπάρξει αξιόλογη προοπτική επιτυχούς ανάπτυξης μαρίνων στην Κύπρο, θα πρέπει πρώτα να υπάρξει σοβαρή, επιστημονική, άκρως καταρτισμένη και υπεύθυνη αντιμετώπιση του θέματος, επανόρθωση των λαθών και πολύ διαφορετική από τη μέχρι σήμερα ατελέσφορη διαδρομή και μεθοδολογία. Η παγκοσμίως αναγνωρισμένη ασφαλέστερη και γρηγορότερη οδός σε περιπτώσεις κρατών όπως η Κύπρος παραμένει η άμεση κατασκευή του έργου του κυρίως κυματοθραύστη από το κράτος. Όλα τα υπόλοιπα θα μπορούν να ανατίθενται είτε σε ιδιώτες είτε στις Τοπικές Αρχές είτε σε συνεταιρισμούς ιδιωτών και Τοπικών Αρχών είτε σε Ημικρατικούς Οργανισμούς».

http://www.sigmalive.com/news/local/119459
lkarapa
lkarapa
elite diver

Αριθμός μηνυμάτων : 1933
Ηλικία : 53
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι
Registration date : 22/11/2008

http://www.diverscorner.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης