Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
Αγωνιώδης αναζήτηση 45.000 αξιωματικών καταστρώματος και μηχανής από εφοπλιστές
Σελίδα 1 από 1
Αγωνιώδης αναζήτηση 45.000 αξιωματικών καταστρώματος και μηχανής από εφοπλιστές
«KAMΠANAKI» κινδύνου σήμανε για πρώτη φορά στην ιστορία της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία προτάσσοντας στο διεκδικητικό της πλαίσιο το θέμα της προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα αλλά και εκείνο της βελτίωσης της ναυτικής εκπαίδευσης. Η αλλαγή του συνήθους –τα τελευταία χρόνια– αιτήματος για τη ναυτεργατική απασχόληση με εκείνο της προσέλκυσης και της βελτίωσης της ναυτικής εκπαίδευσης σίγουρα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο στην παρούσα εθνική και διεθνή συγκυρία όσον αφορά τα της ναυτιλίας και του ρόλου που η κυβέρνηση επιδιώκει.
«Μετριοπαθείς» υπολογισμοί θέλουν προσεχώς η ναυτιλία να αναζητεί περισσότερους από 45.000 αξιωματικούς καταστρώματος και μηχανής για την κάλυψη των τρεχουσών αναγκών ή μη υπαρχούσης κρίσεως στο διεθνές οικονομικό στερέωμα. Το στοιχείο, όπως και αρκετά άλλα περί τη ναυτιλία, δεν έχει περάσει απαρατήρητο από χώρες που εξειδικεύονται στην παραγωγή στελεχών για τις ναυτιλιακές δραστηριότητες, μέσα από την προώθηση των οποίων επιδιώκεται μεταξύ των άλλων και η «άλωση» των μεγάλων ναυτιλιακών δυνάμεων μεταξύ των οποίων και της ελληνικής.
Καθώς πλησιάζει το διάστημα που οι νέοι θα κληθούν να αποφασίσουν ποια καριέρα θα ακολουθήσουν, τα ζητήματα που σχετίζονται με το επίπεδο της παρεχόμενης ναυτικής εκπαίδευσης αλλά και εκείνα για την προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα καθίστανται επίκαιρα.
Κατά την περυσινή περίοδο η προσπάθεια της Eνωσης Ελλήνων Εφοπλιστών να περάσει στην κοινωνία το μήνυμα για καριέρα στη θάλασσα είχε αποτέλεσμα χωρίς ωστόσο να βρει μιμητή το κράτος, που σχεδόν έχει αφήσει το θέμα της προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα αλλά και εκείνο της βελτίωσης του παρεχόμενου επίπεδου ναυτικής εκπαίδευσης στην τύχη του.
Για να παραμείνει η ναυτιλία της χώρας κυρίαρχη και στον 21ο αιώνα χρειάζεται αξιόλογα και άρτια εκπαιδευμένα στελέχη. Πρόκειται για παραδοχή η οποία και αναφέρεται στην πολιτική δημιουργίας στελεχών ικανών να καλύψουν τις ανάγκες της σύγχρονης ναυτιλίας. Αλλά η πολιτική αυτή για να συντεθεί απαιτεί λεπτούς χειρισμούς, μερικοί εκ των οποίων, κατά τους ειδικούς, απαιτούν και εξίσου λεπτές παρεμβάσεις στις κοινωνικές ομάδες μέσα από τις οποίες οι νέοι αναζητούν τα πρότυπα και άρα τις μελλοντικές τους καριέρες. Με δεδομένο ότι οι πάντες αναγνωρίζουν ότι η ναυτιλία είναι το ισχυρό κεφάλαιο αυτής της χώρας στο παγκόσμιο οικονομικοπολιτικό γίγνεσθαι, το ερώτημα που πλανάται είναι πότε και υπό ποιες συνθήκες θα ανοίξει ένας διάλογος προς την κατεύθυνση που έδειξε η ΠΝΟ.
http://www.express.gr/news/shipping/163197oz_20090504163197.php3
«Μετριοπαθείς» υπολογισμοί θέλουν προσεχώς η ναυτιλία να αναζητεί περισσότερους από 45.000 αξιωματικούς καταστρώματος και μηχανής για την κάλυψη των τρεχουσών αναγκών ή μη υπαρχούσης κρίσεως στο διεθνές οικονομικό στερέωμα. Το στοιχείο, όπως και αρκετά άλλα περί τη ναυτιλία, δεν έχει περάσει απαρατήρητο από χώρες που εξειδικεύονται στην παραγωγή στελεχών για τις ναυτιλιακές δραστηριότητες, μέσα από την προώθηση των οποίων επιδιώκεται μεταξύ των άλλων και η «άλωση» των μεγάλων ναυτιλιακών δυνάμεων μεταξύ των οποίων και της ελληνικής.
Καθώς πλησιάζει το διάστημα που οι νέοι θα κληθούν να αποφασίσουν ποια καριέρα θα ακολουθήσουν, τα ζητήματα που σχετίζονται με το επίπεδο της παρεχόμενης ναυτικής εκπαίδευσης αλλά και εκείνα για την προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα καθίστανται επίκαιρα.
Κατά την περυσινή περίοδο η προσπάθεια της Eνωσης Ελλήνων Εφοπλιστών να περάσει στην κοινωνία το μήνυμα για καριέρα στη θάλασσα είχε αποτέλεσμα χωρίς ωστόσο να βρει μιμητή το κράτος, που σχεδόν έχει αφήσει το θέμα της προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα αλλά και εκείνο της βελτίωσης του παρεχόμενου επίπεδου ναυτικής εκπαίδευσης στην τύχη του.
Για να παραμείνει η ναυτιλία της χώρας κυρίαρχη και στον 21ο αιώνα χρειάζεται αξιόλογα και άρτια εκπαιδευμένα στελέχη. Πρόκειται για παραδοχή η οποία και αναφέρεται στην πολιτική δημιουργίας στελεχών ικανών να καλύψουν τις ανάγκες της σύγχρονης ναυτιλίας. Αλλά η πολιτική αυτή για να συντεθεί απαιτεί λεπτούς χειρισμούς, μερικοί εκ των οποίων, κατά τους ειδικούς, απαιτούν και εξίσου λεπτές παρεμβάσεις στις κοινωνικές ομάδες μέσα από τις οποίες οι νέοι αναζητούν τα πρότυπα και άρα τις μελλοντικές τους καριέρες. Με δεδομένο ότι οι πάντες αναγνωρίζουν ότι η ναυτιλία είναι το ισχυρό κεφάλαιο αυτής της χώρας στο παγκόσμιο οικονομικοπολιτικό γίγνεσθαι, το ερώτημα που πλανάται είναι πότε και υπό ποιες συνθήκες θα ανοίξει ένας διάλογος προς την κατεύθυνση που έδειξε η ΠΝΟ.
http://www.express.gr/news/shipping/163197oz_20090504163197.php3
Παρόμοια θέματα
» Το Ζωντανό Σύμπαν – H αναζήτηση της ζωής στο Διάστημα
» αγορά υποβρύχιας ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής
» Πως να συντηρήσετε την Υποβρύχια θήκη (housing) της φωτ. μηχανής σας
» αγορά υποβρύχιας ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής
» Πως να συντηρήσετε την Υποβρύχια θήκη (housing) της φωτ. μηχανής σας
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τρι Απρ 23, 2013 1:11 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριος ρυθμιστής scubapro mk2 plus με r295 330€
Τρι Απρ 23, 2013 12:49 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριο bcd scubapro t-sport plus XL size 230€
Τρι Απρ 23, 2013 12:43 pm από Sthlias
» Pedila twin jet max XL 90€
Δευ Απρ 22, 2013 5:30 am από Sthlias
» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΕΔΙΛΑ TWIN JET MAX (XL) 90€
Τετ Απρ 17, 2013 9:29 am από Sthlias
» My first post
Τρι Αυγ 02, 2011 3:23 pm από lkarapa
» opinion
Δευ Αυγ 01, 2011 3:22 pm από Επισκέπτης
» программы навигации
Δευ Αυγ 01, 2011 2:35 pm από Επισκέπτης
» Στεγανή στολή CAMARO
Πεμ Φεβ 24, 2011 5:17 pm από taucher