Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
Νέα χαρτογράφηση της θαλάσσιας περιοχής της Σαντορίνης από την Υδρογραφική Υπηρεσία (Sea Diamond)
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Νέα χαρτογράφηση της θαλάσσιας περιοχής της Σαντορίνης από την Υδρογραφική Υπηρεσία (Sea Diamond)
Σε συνέχεια ανακοίνωσης με ημερομηνία 2 Νοεμβρίου 2007 με την οποία δημοσιοποιήθηκαν τα ευρήματα νέας χαρτογράφησης από την εξειδικευμένη εταιρεία Akti Engineering στην περιοχή της πρόσκρουσης του κρουαζιεροπλοίου “Sea Diamond”, η Louis plc θα ήθελε να ενημερώσει σχετικά με τα εξής:
Η Υδρογραφική Υπηρεσία του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, που αποτελεί τον αρμόδιο επίσημο κρατικό φορέα στην Ελλάδα, προέβη με τη σειρά της σε νέα χαρτογράφηση της περιοχής και το πόρισμα της επιβεβαιώνει πλήρως τα ευρήματα της Akti Engineering. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα των μετρήσεων που έγιναν από την Υδρογραφική Υπηρεσία επιβεβαίωσαν ότι ο ύφαλος στον οποίο προσέκρουσε το “Sea Diamond” βρίσκεται 131 μέτρα από την ακτή και όχι μόνο 57 μέτρα, όπως εσφαλμένα αποτυπωνόταν στον επίσημο ναυτιλιακό χάρτη με τον οποίο ήταν εφοδιασμένα όλα τα πλοία. Σύμφωνα με τον ίδιο χάρτη, στο σημείο που έγινε η πρόσκρουση, το βάθος της θάλασσας παρουσιαζόταν να είναι 18 έως 22 μέτρα κι όχι 3,5 έως 5 μέτρα, όπως είναι στην πραγματικότητα.
Τα παραπάνω επίσημα ευρήματα δικαιώνουν τις θέσεις που εδώ και ένα χρόνο η πλοιοκτήτρια του κρουαζιεροπλοίου προβάλλει, ότι δηλαδή με βάση τον τότε εν ισχύει επίσημο χάρτη, η πορεία που ακολουθούσε το “Sea Diamond” κατά την προσέγγισή του στο υποδειχθέν σημείο πρόσδεσης στη Σαντορίνη ήταν απόλυτα ασφαλής.
Η πλοιοκτήτρια και η διαχειρίστρια του “Sea Diamond” εκφράζουν την ικανοποίηση τους, καθότι η πλήρης επιβεβαίωση από την Υδρογραφική Υπηρεσία δικαιώνει επίσης τη θέση τους να υπερασπιστούν από την πρώτη κιόλας στιγμή τις ικανότητες, τα προσόντα και την εμπειρία του πλοιάρχου, των αξιωματικών, του πληρώματος, αλλά και της ελληνικής ναυτοσύνης εν γένει.
Θοδωρής Κουμέλης - Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2008
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newID=43372&subcategory_id=4
Η Υδρογραφική Υπηρεσία του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, που αποτελεί τον αρμόδιο επίσημο κρατικό φορέα στην Ελλάδα, προέβη με τη σειρά της σε νέα χαρτογράφηση της περιοχής και το πόρισμα της επιβεβαιώνει πλήρως τα ευρήματα της Akti Engineering. Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα των μετρήσεων που έγιναν από την Υδρογραφική Υπηρεσία επιβεβαίωσαν ότι ο ύφαλος στον οποίο προσέκρουσε το “Sea Diamond” βρίσκεται 131 μέτρα από την ακτή και όχι μόνο 57 μέτρα, όπως εσφαλμένα αποτυπωνόταν στον επίσημο ναυτιλιακό χάρτη με τον οποίο ήταν εφοδιασμένα όλα τα πλοία. Σύμφωνα με τον ίδιο χάρτη, στο σημείο που έγινε η πρόσκρουση, το βάθος της θάλασσας παρουσιαζόταν να είναι 18 έως 22 μέτρα κι όχι 3,5 έως 5 μέτρα, όπως είναι στην πραγματικότητα.
Τα παραπάνω επίσημα ευρήματα δικαιώνουν τις θέσεις που εδώ και ένα χρόνο η πλοιοκτήτρια του κρουαζιεροπλοίου προβάλλει, ότι δηλαδή με βάση τον τότε εν ισχύει επίσημο χάρτη, η πορεία που ακολουθούσε το “Sea Diamond” κατά την προσέγγισή του στο υποδειχθέν σημείο πρόσδεσης στη Σαντορίνη ήταν απόλυτα ασφαλής.
Η πλοιοκτήτρια και η διαχειρίστρια του “Sea Diamond” εκφράζουν την ικανοποίηση τους, καθότι η πλήρης επιβεβαίωση από την Υδρογραφική Υπηρεσία δικαιώνει επίσης τη θέση τους να υπερασπιστούν από την πρώτη κιόλας στιγμή τις ικανότητες, τα προσόντα και την εμπειρία του πλοιάρχου, των αξιωματικών, του πληρώματος, αλλά και της ελληνικής ναυτοσύνης εν γένει.
Θοδωρής Κουμέλης - Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2008
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newID=43372&subcategory_id=4
Αμέλεια «δείχνει» το Συμβούλιο Ναυτικών Ατυχημάτων για το ναυάγιο του Sea Diamond
Σε αμέλεια αποδίδεται το ναυάγιο του Sea Diamond στη Σαντορίνη, σύμφωνα τουλάχιστον με την έκθεση του Ανακριτικού Συμβουλίου Ναυτικών Ατυχημάτων.
Όπως μετέδωσε το Mega, στην έκθεση αποδίδονται ευθύνες στον πλοίαρχο, τον Α' μηχανικό και στους τρεις υπεύθυνους της διαχειρίστριας εταιρείας.
Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για μια ακόμα άκομψη προσπάθεια να μην αποδοθούν ευθύνες στους υπεύθυνους για τη μη χαρτογράφηση της θαλάσσιας περιοχής.
Όπως μετέδωσε το Mega, στην έκθεση αποδίδονται ευθύνες στον πλοίαρχο, τον Α' μηχανικό και στους τρεις υπεύθυνους της διαχειρίστριας εταιρείας.
Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για μια ακόμα άκομψη προσπάθεια να μην αποδοθούν ευθύνες στους υπεύθυνους για τη μη χαρτογράφηση της θαλάσσιας περιοχής.
Παρόμοια θέματα
» ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΣΠΗΛΑΙΩΝ
» Vodafone: Nέα υπηρεσία για συγχρονισμό επαφών
» Μέχρι το Ισραήλ το τσουνάμι από το ηφαίστειο της Σαντορίνης
» Ολοκληρώθηκε, έπειτα από μια δεκαετία, η Απογραφή της Θαλάσσιας Ζωής
» Η οδύσσεια της τυφλής θαλάσσιας χελώνας τελείωσε στην Αγγλία
» Vodafone: Nέα υπηρεσία για συγχρονισμό επαφών
» Μέχρι το Ισραήλ το τσουνάμι από το ηφαίστειο της Σαντορίνης
» Ολοκληρώθηκε, έπειτα από μια δεκαετία, η Απογραφή της Θαλάσσιας Ζωής
» Η οδύσσεια της τυφλής θαλάσσιας χελώνας τελείωσε στην Αγγλία
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τρι Απρ 23, 2013 1:11 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριος ρυθμιστής scubapro mk2 plus με r295 330€
Τρι Απρ 23, 2013 12:49 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριο bcd scubapro t-sport plus XL size 230€
Τρι Απρ 23, 2013 12:43 pm από Sthlias
» Pedila twin jet max XL 90€
Δευ Απρ 22, 2013 5:30 am από Sthlias
» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΕΔΙΛΑ TWIN JET MAX (XL) 90€
Τετ Απρ 17, 2013 9:29 am από Sthlias
» My first post
Τρι Αυγ 02, 2011 3:23 pm από lkarapa
» opinion
Δευ Αυγ 01, 2011 3:22 pm από Επισκέπτης
» программы навигации
Δευ Αυγ 01, 2011 2:35 pm από Επισκέπτης
» Στεγανή στολή CAMARO
Πεμ Φεβ 24, 2011 5:17 pm από taucher