Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
Απαξίωση του Πειραιά ως προορισμού κρουαζιερόπλοιων
Σελίδα 1 από 1
Απαξίωση του Πειραιά ως προορισμού κρουαζιερόπλοιων
Προς διαγραφή οδεύει ο Πειραιάς από τον κατάλογο των λιμανιών προορισμού δεκάδων κρουαζιερόπλοιων, αφού οι κινητοποιήσεις της Π.Ν.Ο. δημιουργούν προβλήματα στη μετακίνηση των τουριστών. Η απεργία της 31ης Μαΐου οδήγησε ήδη το "Zenith" στην απόφαση να καταπλεύσει στη Μάλτα, προκειμένου να μην ταλαιπωρηθούν οι χιλιάδες επιβάτες του. Ωστόσο, ταλαιπωρία αναμένει τα περίπου 1.000 άτομα που επρόκειτο να επιβιβαστούν στο κρουαζιέροπλοιο και τώρα πρέπει να μεταβούν αεροπορικώς στη Μάλτα. Η ιδιοκτησία του συγκεκριμένου πλοίου είναι έντονα προβληματισμένη αν θα συνεχίσει να περιλαμβάνει στο πρόγραμμα το λιμάνι του Πειραιά.
Μιλώντας στο "Βήμα του Σαββάτου" η εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας στην Ελλάδα σημειώνει: "Το πλοίο θα επιχειρήσει να έλθει μία ακόμα φορά στον Πειραιά στις 7 Ιουνίου. Σε περίπτωση όμως που δημιουργηθεί πρόβλημα, το Zenith δε θα ξαναέρθει".
Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων απέστειλε επιστολή στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου να μεριμνήσει για την αποφυγή επεισοδίων στο λιμάνι τη Δευτέρα.
Σημειώνεται ότι μέχρι την ερχόμενη Τετάρτη έχει προγραμματιστεί η άφιξη 13 κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά με 18.800 επιβάτες και 7.000 άτομα πλήρωμα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις που επικαλούνται "Τα Νέα του Σαββάτου", οι απώλειες για την ελληνική αγορά μόνο από την απόφαση του Zenith να αλλάξει λιμάνι είναι σημαντικές: από το Ταμείο της Ακρόπολης θα χαθούν 25.000 ευρώ και από τα Ταμεία του ΟΛΠ περίπου 45.000 ευρώ.
Στα 40 κρουαζιερόπλοια που διαθέτει ο όμιλος του Zenith απασχολούνται 110 Έλληνες ναυτικοί, ενώ κάθε χρόνο 11 πλοία της εταιρείας πραγματοποιούν 400 προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά, στα οποία αποβιβάζονται 1 εκατομμύριο τουρίστες.
"Δεν έχουμε την πολυτέλεια ως χώρα να διώχνουμε τους τουρίστες και να τους στέλνουμε σε ανταγωνίστριες χώρες, χάνοντας δισεκατομμύρια. Επιτέλους ας επικρατήσει το μέτρο και η κοινή λογική", τονίζει με ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Πειραιά, κ. Παναγιώτης Φασούλας, τονίζοντας ότι η ματαίωση της άφιξης του Zenith αποτελεί πλήγμα για τον τουρισμό. "Η παρεμπόδιση της τουριστικής κίνησης και η ομηρία τουριστών από συνδικαλιστές είναι πράξεις πρωτοφανείς, που ισοδυναμούν με ιδιόμορφο μποϋκοτάζ της ελληνικής οικονομίας. Μια τέτοια στάση στρέφεται σε τελευταία ανάλυση εναντίον των συμφερόντων των εργαζομένων".
Τατιάνα Ρόκου - Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newID=47543&subcategory_id=4
Μιλώντας στο "Βήμα του Σαββάτου" η εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας στην Ελλάδα σημειώνει: "Το πλοίο θα επιχειρήσει να έλθει μία ακόμα φορά στον Πειραιά στις 7 Ιουνίου. Σε περίπτωση όμως που δημιουργηθεί πρόβλημα, το Zenith δε θα ξαναέρθει".
Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων απέστειλε επιστολή στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, προκειμένου να μεριμνήσει για την αποφυγή επεισοδίων στο λιμάνι τη Δευτέρα.
Σημειώνεται ότι μέχρι την ερχόμενη Τετάρτη έχει προγραμματιστεί η άφιξη 13 κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά με 18.800 επιβάτες και 7.000 άτομα πλήρωμα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις που επικαλούνται "Τα Νέα του Σαββάτου", οι απώλειες για την ελληνική αγορά μόνο από την απόφαση του Zenith να αλλάξει λιμάνι είναι σημαντικές: από το Ταμείο της Ακρόπολης θα χαθούν 25.000 ευρώ και από τα Ταμεία του ΟΛΠ περίπου 45.000 ευρώ.
Στα 40 κρουαζιερόπλοια που διαθέτει ο όμιλος του Zenith απασχολούνται 110 Έλληνες ναυτικοί, ενώ κάθε χρόνο 11 πλοία της εταιρείας πραγματοποιούν 400 προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά, στα οποία αποβιβάζονται 1 εκατομμύριο τουρίστες.
"Δεν έχουμε την πολυτέλεια ως χώρα να διώχνουμε τους τουρίστες και να τους στέλνουμε σε ανταγωνίστριες χώρες, χάνοντας δισεκατομμύρια. Επιτέλους ας επικρατήσει το μέτρο και η κοινή λογική", τονίζει με ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Πειραιά, κ. Παναγιώτης Φασούλας, τονίζοντας ότι η ματαίωση της άφιξης του Zenith αποτελεί πλήγμα για τον τουρισμό. "Η παρεμπόδιση της τουριστικής κίνησης και η ομηρία τουριστών από συνδικαλιστές είναι πράξεις πρωτοφανείς, που ισοδυναμούν με ιδιόμορφο μποϋκοτάζ της ελληνικής οικονομίας. Μια τέτοια στάση στρέφεται σε τελευταία ανάλυση εναντίον των συμφερόντων των εργαζομένων".
Τατιάνα Ρόκου - Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newID=47543&subcategory_id=4
Παρόμοια θέματα
» ελληνική ομάδα διάσωσης Πειραιά
» Οικολογικά παραμύθια στον Πειραιά
» Πτώμα ναύτη στο λιμάνι του Πειραιά
» Παντοπωλείο χωρίς ταμείο και στον Πειραιά
» ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ .ΓΙΝΕ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ!
» Οικολογικά παραμύθια στον Πειραιά
» Πτώμα ναύτη στο λιμάνι του Πειραιά
» Παντοπωλείο χωρίς ταμείο και στον Πειραιά
» ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ .ΓΙΝΕ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ!
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τρι Απρ 23, 2013 1:11 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριος ρυθμιστής scubapro mk2 plus με r295 330€
Τρι Απρ 23, 2013 12:49 pm από Sthlias
» Πωλείται καινούριο bcd scubapro t-sport plus XL size 230€
Τρι Απρ 23, 2013 12:43 pm από Sthlias
» Pedila twin jet max XL 90€
Δευ Απρ 22, 2013 5:30 am από Sthlias
» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΕΔΙΛΑ TWIN JET MAX (XL) 90€
Τετ Απρ 17, 2013 9:29 am από Sthlias
» My first post
Τρι Αυγ 02, 2011 3:23 pm από lkarapa
» opinion
Δευ Αυγ 01, 2011 3:22 pm από Επισκέπτης
» программы навигации
Δευ Αυγ 01, 2011 2:35 pm από Επισκέπτης
» Στεγανή στολή CAMARO
Πεμ Φεβ 24, 2011 5:17 pm από taucher