Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Πρόσφατα Θέματα
» Καταδυσεις στην θασο
Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα EmptyΤρι Απρ 23, 2013 1:11 pm από Sthlias

» Πωλείται καινούριος ρυθμιστής scubapro mk2 plus με r295 330€
Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα EmptyΤρι Απρ 23, 2013 12:49 pm από Sthlias

» Πωλείται καινούριο bcd scubapro t-sport plus XL size 230€
Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα EmptyΤρι Απρ 23, 2013 12:43 pm από Sthlias

» Pedila twin jet max XL 90€
Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα EmptyΔευ Απρ 22, 2013 5:30 am από Sthlias

» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΠΕΔΙΛΑ TWIN JET MAX (XL) 90€
Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα EmptyΤετ Απρ 17, 2013 9:29 am από Sthlias

» My first post
Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα EmptyΤρι Αυγ 02, 2011 3:23 pm από lkarapa

» opinion
Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα EmptyΔευ Αυγ 01, 2011 3:22 pm από Επισκέπτης

» программы навигации
Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα EmptyΔευ Αυγ 01, 2011 2:35 pm από Επισκέπτης

» Στεγανή στολή CAMARO
Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα EmptyΠεμ Φεβ 24, 2011 5:17 pm από taucher


Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα

Πήγαινε κάτω

Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα Empty Στην τελική ευθεία η τρίτη δέσμη μέτρων της Ε.Ε. για την ασφάλεια στη θάλασσα

Δημοσίευση  lkarapa Σαβ Μαρ 07, 2009 10:28 pm

Ο ΣYMBIBAΣMOΣ για την 3η δέσμη μέτρων σχετικά με την ασφάλεια στη θάλασσα, στον οποίο κατέληξαν εκπρόσωποι του Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, στην Ευρωπαϊκή Eνωση έρχεται προς τελική έγκριση την προσεχή Τέταρτη στην ολομέλεια. Σύμφωνα με τα στοιχεία περιλαμβάνει την καταβολή αποζημιώσεων στους επιβάτες πλοίων σε περίπτωση ατυχήματος, τις επιθεωρήσεις πλοίων, τους ελέγχους των πλοίων από το κράτος λιμένα, τον ορισμό μιας αρχής για την υποδοχή πλοίων που διατρέχουν κίνδυνο και τη διερεύνηση ατυχημάτων στις θαλάσσιες μεταφορές.

Ειδικότερα όσον αφορά την καταβολή αποζημιώσεων στους επιβάτες κατόπιν ατυχήματος προβλέπεται ότι το αργότερο μέχρι το τέλος του 2016 τα επιβατηγά πλοία της κατηγορίας Α που πλέουν σε ευρωπαϊκά ύδατα θα φέρουν την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκαλείται στους επιβάτες τους. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να καταβάλουν έως και 2.587 ευρώ για απολεσθείσες ή φθαρμένες αποσκευές και έως και 460.000 στην περίπτωση σωματικών βλαβών ή και θανάτου εξαιτίας λάθους ή αμέλειας. Χάριν της επιμονής του Κοινοβουλίου η υποχρέωση αυτή δε θα αφορά μονό τα πλοία της κατηγορίας Α, δηλαδή τα μεγαλύτερα πλοία στις ενδοευρωπαϊκές διαδρομές, αλλά από το 2018 και αυτά της κατηγορίας Β. Η κοινοβουλευτική αντιπροσωπεία πέτυχε ο σχετικός κανονισμός να καταστεί εφαρμοστέος όταν η Σύμβαση των Αθηνών τεθεί σε ισχύ για την κοινότητα αλλά όχι αργότερα από τις 31.12.2012, καθώς μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές πότε η εν λόγω Σύμβαση θα εφαρμοστεί στην Ε.Ε. Πέτυχε επίσης την προσθήκη μιας ρήτρας σύμφωνα με την οποία η Επιτροπή, όχι αργότερα από τις 30.6.2013, "παρουσιάζει, εφόσον αρμόζει, νομοθετική πρόταση προκειμένου, μεταξύ άλλων, να επεκταθεί το πεδίο εφαρμογής του παρόντος κανονισμού σε πλοία που καλύπτονται από τις κατηγορίες C και D".

Oσον αφορά το νέο σύστημα για τις επιθεωρήσεις πλοίων ένας κανονισμός και μια οδηγία σχετικά με τα κοινά πρότυπα για τους οργανισμούς επιθεώρησης και εξέτασης πλοίων θα διασφαλίσει ότι τα κράτη - μελή εκπληρώνουν αποτελεσματικά και με συνέπεια τις υποχρεώσεις τους ως κράτη σημαίας, θεσπίζοντας κοινούς κανόνες και πρότυπα για τους νηογνώμονες. Νηογνώμονας είναι ο ναυτιλιακός τεχνικός οργανισμός που καταρτίζει κανονισμούς ασφαλείας, τόσο επί της ναυπήγησης των πλοίων όσο και επί του εξοπλισμού τους, κατατάσσοντας αυτά σε κλάση (classification). Τα δύο αυτά νομοθετικά κείμενα αναθεωρούν τις ρυθμίσεις για τους νηογνώμονες στην Ε.Ε. και εισάγουν την αμοιβαία αναγνώριση των πιστοποιητικών των εν λόγω οργανισμών. Στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για τον έλεγχο των πλοίων από το «κράτος λιμένα», το Συμβούλιο έκανε τελικά δεκτό το αίτημα των ευρωβουλευτών να μπαίνουν σε μια μαύρη λίστα και να απαγορεύονται μόνιμα τα πλοία που επανειλημμένα παρέβησαν τους κανόνες ασφάλειας. Οι ευρωβουλευτές πέτυχαν επίσης την επέκταση του πεδίου εφαρμογής της σχετικής οδηγίας ώστε να συμπεριληφθούν και τα πλοία που καταπλέουν σε αγκυροβόλια (στα ανοικτά των λιμανιών). Κατάφεραν ακόμη να αυξήσουν τη συχνότητα επιθεώρησης των πλοίων. Ο έλεγχος των πλοίων από το «κράτος λιμένα» αφορά την επιθεώρηση ξένων πλοίων στα εθνικά λιμάνια.

Εξάλλου το Κοινοβούλιο κατόρθωσε να πείσει το Συμβούλιο να διευκρινίσει τον ορισμό της αρχής που είναι αρμόδια για τη λήψη αποφάσεων σε περίπτωση ατυχήματος. Συγκεκριμένα, εξασφαλίστηκε ότι η αρμόδια αρχή θα διαθέτει την απαραίτητη ανεξάρτητη (ναυτιλιακή) εμπειρογνωμοσύνη ώστε να μπορεί να αποφασίζει ανεξάρτητα για την καλύτερη ακολουθητέα πορεία, συμπεριλαμβανομένης της επιλογής του λιμανιού που θα πρέπει να δεχθεί ένα πλοίο σε ανάγκη βοήθειας, έτσι ώστε να αποφευχθεί ή να περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο μια καταστροφή. Στο πλαίσιο αυτό και όσον αφορά τη διερεύνηση ατυχημάτων στις θαλάσσιες μεταφορές μία άλλη οδηγία, επί της οποίας συμφώνησαν οι εκπρόσωποι του Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, καθορίζει τις αρχές που διέπουν τη διερεύνησή τους. Στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων οι ευρωβουλευτές έπεισαν το Συμβούλιο ότι οι εν λόγω έρευνες δε θα πρέπει να περιορίζονται μόνο στα πολύ σοβαρά ατυχήματα. Σε περίπτωση ενός σοβαρού αλλά όχι καταστροφικού ατυχήματος θα πρέπει να γίνεται μια προκαταρκτική εκτίμηση για να διαπιστωθεί αν απαιτείται μια πλήρης διερεύνηση ασφάλειας. Το Κοινοβούλιο ενίσχυσε ακόμη την αρχή βάσει της οποίας κάθε ατύχημα θα διερευνάται από ένα και μονό κράτος - μέλος. Μόνο σε εξαιρετικές και δεόντως αιτιολογημένες περιπτώσεις (για παράδειγμα, λόγω της εθνικότητας των θυμάτων, της θέσης του ατυχήματος ή της σημαίας του πλοίου) είναι δυνατό να διεξαχθούν παράλληλες έρευνες. Σημειώνεται ότι μέχρι πρόσφατα, το Συμβούλιο μπλόκαρε δύο προτάσεις σχετικά με τις υποχρεώσεις του κράτους σημαίας και την αστική ευθύνη, οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στη δέσμη μέτρων για την ασφάλεια στη θάλασσα. Αντιδρώντας, το Κοινοβούλιο εισήγαγε, στο στάδιο της δεύτερης ανάγνωσης, τροπολογίες επ'αυτών των ζητημάτων σε άλλες εκθέσεις της δέσμης μέτρων, οπότε το Συμβούλιο αναγκάστηκε έτσι να προβεί στην υιοθέτηση κοινών θέσεων και για τα δύο αυτά θέματα.

http://www.express.gr/news/shipping/140734oz_20090307140734.php3
lkarapa
lkarapa
elite diver

Αριθμός μηνυμάτων : 1933
Ηλικία : 53
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι
Registration date : 22/11/2008

http://www.diverscorner.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης